Mi a menete a bejelentkezésnek?
Leendő ügyfeleink érdeklődését e-mailen és telefonon egyaránt szívesen fogadjuk. Tevékenységtől függően (növénytermesztés/állattartás, kereskedelem, feldolgozás) elektronikus úton küldjük ki úgynevezett bejelentkező csomagunkat, mely a következőket tartalmazza:
1. információs anyagok, a legfontosabb tudnivalókkal, feltételekkel és kritériumokkal,
2. érvényes díjszabás, melynek segítségével kikalkulálható az ökológiai rendszerbe történő belépés éves költsége,
3. tanúsítási szerződés,
4. adatközlő lapok, melyeket már a bejelentkezéskor kérünk hiánytalanul kitölteni.
A regisztrációhoz szükséges alapadatok (név, székhely, e-mail cím, telefonszám, tevékenység) megadása után a bejelentkező csomagot a kért e-mail címre kiküldjük és az ebben meghatározott módon (postai, illetve elektronikus úton) várjuk vissza a dokumentumokat. A nyilvántartásba vétel dátuma azonos a pontosan és hiánytalanul kitöltött szerződés, illetve adatközlő lapok beérkezésének dátumával. A bejelentkező csomag papír alapú dokumentumainak másolatát, a szerződés egy eredeti példányát a nyilvántartásba vételről szóló igazolással, és az első részszámlával együtt postai úton küldjük el újonnan szerződő ügyfeleinknek.